Yöllä on oikeasti vaikea löytää terveellistä ja hyvää ruokaa mistään, salaattia ei huoltoasemien valikoimissa näy. Miksiköhän ei? Luulisi että salaatin popsijoita olisi muutama ja kyllä kai salaatti annoksiakin voisi myyntiin järkevästi tilata, tuleehan muitakin tarvikkeita vain muutama. Mäkkärin yömenussa ei myöskään salaattia näy. Eilen päätin myös semmoisen asian etten kerro laihiksestani suusanallisesti kellekään, koetan ainoastaan kirjoittaa mahdollisimman paljon tänne blogiini. Vaa`allakaan en meinaa yhtenään rampata eli kilomääräinen painon seuranta tulee olemaan n. viikottaista tai ehkä useammin  mutta korkeintaa 3 kertaa viikossa. Eilen oli myös kokous, ja kahvin lisukkeena oli munkkipossu, eli viikon herkuttelupäivä meni sitten eilen, grrrrr. Kokouksen koolle kutsuja kävi ostamassa kaikille kahvit ja jonkun "pienen" pullan, meinasin jättää possun syömättä, mutta osallistujat olisivat alkaneet kyselemään syytä enkä meinaa paljastaa. Onneksi seuraava kokous on vasta kuukauden päästä.
Mutta olen minä jostain ylpeäkin! Olen huomannut addiktoituneeni limpsaan ja eilen meinasin ottaa limun kaupasta, sain jo pullon käteeni ja päätinkin vaihtaa sen vichyyn! Tosin en sitä vichyä juonut lopulta kuin pari kulausta... Juominen taitaakin olla minun yksi ongelma kohdista, en juo tarpeeksi. Pitääkin ottaa vesipullo töihin mukaan, hieno sininen muumipullo ja se ei ole lasten vaan MINUN :D

Ruokapäiväkirja:

* 5-6 kuppia kahvia makeutusaineella ja sillä pahuksen kermalla
* TO-DEL-LA hyvää tonnikala salaattia, itse tehtyä!
* Ruistoas, kinkulla ja juustolla
* Muna-riisi pasteija
* Munkkipossu, grrrrrr....